Zapomeňte na váhové limity a osaďte S1000+ těžšími fotoaparáty jako
například Canon 5D Mark III, který pohonný systém nyní unese.
Všechna ramena a konstrukce zatahovacího podvozku jsou vyrobena
z kvalitního karbonu, který poskytuje nízkou hmotnost a vysokou pevnost.
Nyní můžete létat i za zhoršených podmínek s důvěrou a vědomím, že je let
bezpečný.
Díky sklopení všech osmi ramen a vrtulových
listů docílíte minimálních rozměrů S1000+
pro transport.
Před letem jednoduše vyklopíte ramena do horní polohy
a pomocí zámků s červenými klipy pevně zaaretujete.
Šetříte tak drahocenný čas pro samotné létání.
Vrchní středovou desku S1000+ můžete demontovat a získat tak snadný
přístup pro instalaci řídící a IMU jednotky a kabelového rozvodu
napájení. Dále také montáž jednotek iOSD, Lightbridge a dalšího
příslušenství rychleji než kdy dřív.
Konstrukce nové středové desky je navržena pro osazení jak A2 řídící
jednotkou, tak i systémem WooKong.
Zcela nově přepracovaný systém zvyšuje bezpečnost
a spolehlivost. Napájecí systém s pozlacenými konektory
bezpečně zajistí kabely proti uvolnění a pohybu během
letu a zároveň umožňuje snadné nastavení.
Napájecí kabely jsou osazeny nezaměnitelnými konektory AS150 a XT150,
které chrání před nesprávným zapojením a záměnou polarity při připojování akumulátoru.
Hmotnost pouze 4,4kg, při maximálním osazení
zhruba 11kg, S1000+ unese výbavu jako například
fotoaparát Canon 5D mark III.
Při použití 6S 15000mAh akumulátoru může letět
až 15 minut *.
* Maximální doba letovu byla testována za bezvětří
při letové hmotnosti 9,5kg ve výšce 2 meterů nad zemí.
Výkyvný závěs je upevněn na speciálně navržený, nízko položený nosič.
V kombinaci se zatahovacím podvozkem získáváte mnohem větší, ničím nerušený zorný úhel pro vytváření úžasných záběrů.
Řada gimbalů Zenmuse Z15 nabízí pokročilou stabilizaci pro vytváření
plynulých záběrů, precizní více-osé ovládání pilotem ze země a kompatibilitu
s videopřenosovou jednotkou, díky které vidí pilot aktuální záběr kamery.
Nosič výkyvného závěsu S900 je montovaný k hlavnímu rámu pomocí
tlumících gum. Tím se výrazně snižují vibrace a záběr tak dostává
čistší a ostřejší podobu.
Všechna ramena jsou osazena vestavěným 40A el.
regulátorem otáček (ESC), který společně s výkonným
motorem 4114 a profesionálními sklopnými vrtulemi 1552
"utáhne" až 2,5kg.
Motory 4114 vynikají vylepšeným odvodem tepla, vyšším
výkonem a spolehlivostí.
Každé z osmi ramen v náklonu 8° a natočené o 3° zajišťuje modelu vysokou
stabilitu při klonění a klopení a daleko větší flexibilitu otáčení.